5 Essential Elements For دکوراسیون

Wiki Article

شما می‌توانید از فرش ایرانی و پرده‌های متناسب با آن برای تکمیل این سبک استفاده کنید.

هرچه فضا خلوت‌تر و ساده‌تر باشد با سبک مدرن تطابق بیشتری دارد.

از ترکیبات مؤثر رنگ کرم می‌توان به دیوارهای کرم روشن و مبلمان و دکور سبز اشاره کرد.

تعادل و میانه‌روی اصل بسیار مهمی است که باید آن را رعایت کرد.

در این سبک‌ها پرده‌ها وارد گود شده و نقش خود را برای تکمیل پنجره‌ها شروع به بازی می‌کنند. پرده‌های چنین پنجره‌هایی نیز از سیستم‌های مدرن کمک می‌گیرند و کمتر کسی است که پرده‌های عادی و نرمال در دکوراسیون به سبک مدرن استفاده کند.

همین موضوع مورد توجه عموم مردم قرار گرفت و استقبال از این ایده‌ها، یعنی ایجاد یک راه جدید برای تزریق خلاقیت‌ها در خانه‌ها. در میان مدرن شدن فضای کلی آشپزخانه ابزار و لوازم جدید وارد میدان شدند و جلوه‌های پیشرفت و مدرنیته را برای آشپزخانه به وجود آوردند. لباسشویی‌های تمام اتوماتیک با قابلیت‌های در حال آپدیت ( به روز شدن )، ماشین‌های ظرفشویی خانگی، فرها و ماکروویوهای پخت و پز، یخچال‌های غول پیکر در ابعاد ????????? ???? ??? ???? و اندازه‌های متنوع، سینک‌ها و شیرآلات هوشمند و مدرن و همین طور میزهای غذا خوری و یا اجاق گازهای خاص که از مهم‌ترین ابزار و لوازم عصر جدید هستند که نمادی از یک آشپزخانه مدرن را به رخ بینندگانشان می‌کشانند.

چه دوست داشته باشید چه نه سبک ویکتوریایی خوش‌طرح، درجه‌یک و به‌طور تعجب‌آوری به‌آسانی قابل‌دستیابی است.

ابتدا دیوار پوش‌ها؛ این مورد که در عصر حاضر مورد استفاده و استقبال قرار گرفته است، از جایگاه خاصی در دکوراسیون مدرن برخوردار است. برای مثال پارتیشن‌های خلاقانه و یا دیوارهای کاذبی که برای جداسازی اتاق‌ها یا پذیرایی در خانه نصب می‌شوند، قابل رنگ آمیزی هستند که همین مورد یک ویژگی منحصر به فرد به دیوار پوش‌ها می‌دهد و این یعنی رنگ آمیزی به صرفه‌تر خواهد بود؛ اما با وجود دیوارپوش‌های مدرن، نمای محل مورد نظر بسیار زیباتر و خاص‌تر به نظر خواهد آمد.

راهنمای خرید مبل از فروشگاه اینترنتی مبل و دکوراسیون توکامارت

 ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱ به‌طور مستقیم تماس بگیرید.

همیشه از رنگ‌هایی مثل خاکستری، کرمی و سفید برای رنگ‌های پایه استفاده کنید تا اتاق بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر برسد.

یک دفتر کار دلپسند، سبک پالم بیچ وابستگی زیادی به رنگ صورتی هزاره دارد.برپا کردن اساس کار ساده است.

اشتراک در اشتراک گذاری در توئیتر اشتراک گذاری در پینترست اشتراک گذاری در واتس اپ اشتراک گذاری در واتس اپ اشتراک گذاری در تلگرام اشتراک گذاری با ایمیل ترنم خرداد ۲۸, ۱۳۹۷

اما رنگ دیوارها در دکوراسیون مدرن باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

Report this wiki page